Up up and away




Hade svinsvårt att somna i morse, tror jag inte riktigt kunde slappna av men till slut så..
Vaknade dock just efter 12 av att jag var hungrig så bara pallra sig upp då, ska ju ändå kunna sova inatt så de gjorde inte så mkt..

Gjorde omelett till frukost/lunch och sen hade jag tänkt att vi skulle åka iväg och göra lite ärenden men min sambo hade visst andra planer så jag far iväg på egen hand om ett tag ist..
Måste även sy in min klänning lite som upptill då jag inte riktigt har dom resurserna så jag fyller ut den helt vilket resulterar i alldelens för löst som under armhålan.. Tur jag har min symaskin ;)

Hade egentligen en hel del planer för dagen men vi får se hur mkt man hinner med - läs orkar ;)


Bara dricka upp mitt honungsvatten så kanske mitt halsont ger med sig och sen är de bara sätta fart :)



Kommentarer
Ida

Men tack vad du är söt. Vet inte om jag känner mig så himla fin faktiskt, mest klumpig och ivägen typ ;)

Puss!

2012-06-23 @ 20:01:14
URL: http://storasysteryster.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0