Torsdag - Fredag





Har spenderat hela gårdagen och dagen idag med familjen men främst med gossen - det behövdes!!
Igår kom Ida, Millan och Sia och hälsade på - trevligt som alltid!!
Vi måste styra upp något snart, typ grillkväll eller något ;)
Har pulat på lite ute, cyklat, promenerat osv :)

Alwin fick sommarlov igår men innan de så hade vi "utvecklingssamtal" på dagis och som vanigt hade dom bara positiva saker att säga ;) Ibland undrar man om dom bara lyfter fram det bra med barnen eller om dom faktiskt tar upp om det är något??
Nå men vi vet ju att han är väldigt snäll, positiv och väldigt lätt att ha och göra med så ;)
Han hade köpt "sommarpresent" till sina fröknar iform av snyggaste diskborstarna i härliga färger, ni vet dom där som ser ut som blommor - måste nog köpa mig en själv oxå ;)

Hade bokat in mig på spinning idag kl11 men avbokade igår då jag inte visste om jag skulle orka om jag inte kunde sova under natten.. La mig på spikmattan igår och de dröjde inte länge innan jag somnade för att sen vakna efter ca1timme och ta bort den sen har jag sovit hur gott som helst hela natten - de är lyx!!
Så efter frukosten så åkte jag till gymmet och med mig tog jag Alwin - passar ju bra på dagen då de inte är så mkt folk där och han tyckte de var kul att få följa :) Han roade sig med att se film, rita, leka med leksakerna dom har där och se på när jag tränade :) Perfekt!!
Personalen där tyckte han var så lugn och snäll som bara satt och såg på men mot slutet fick han lite myror i brallan så de blev inte så länge på rullbandet som jag tänkt..

Vi har även hunnit på stan och kolla in Kulturnatta och Alwin hade tänkt bli målad i ansiktet så med oss hem fick vi en liten tiger ;) Rida hade han oxå tänkt men inga djur syntes till - dåligt!!
Han och Jocke hann även göra en barkbåt som dom sen testade i dammen i Grodparken - Lyckad dag :)
När vi kom hem var "farmor" hos oss och väntade på Alwin som tänkt fara till byn och sova inatt så hemma blev Jocke och Alma själva då jag jobbar natt..







Dehär blev långt :)







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0