Svacka!

 
 
 
 
Jag har en svacka just nu - vad gäller allt!!
Jag tar mig inte för att göra något som jag tänkt osv..
Har inte blivit många vändor på gymmet eller Tc och promenaderna lyser med sin frånvaro..
Nu är det till att rycka upp sig på riktigt alltså!!
 
Tog mig iaf till elljusspåret tidigare där jag for en runda, varvade mellan att jogga och gå - gick i backarna och sen sprang jag men fy fan så jobbigt de var alltså, var helt död efteråt!!
De känns verkligen då man knappt varit igång nå på sistone!!
Bara se till att man kommer sig dit snart igen dårå och bara köra så blir de nog bra!!
 
Maten går även den åt helvete, när jag väl "fuskat" och ätit "dåliga" saker så är det så svårt att sätta stopp och komma tillbaka!! Gaaaah jag blir galen på mig själv!!
Även där måste det ske en stor förändring NU!!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0