Sööndag







Idag var gossen bjuden på kalas till Elias (jag jobbar med hans mamma) så jag hade ställt väckaren på 13 och den hann nästan bara ringa så kom gossen in och skulle väcka mig :)
Hoppade upp, klädde mig, åt lite och så innan vi åkte iväg..
Alwin var rätt så blyg till en början vilket inte alls är ovanligt men efter en stund blev han varm i kläderna och hade verkligen jättekul!! :)

När vi kom hem gick Jocke ut i garaget för att slipa och måla en vägg (han fåt ta en vägg åt gången då vi har en del grejer där inne) medan jag fixade maten som blev lax, mos och grönsaker :)
Sen gick han ut och klippte gräset medan jag gav gumman mat för att sen gå ut vi oxå..
Jag och Alwin hoppade studsmatta en stund innan de var dax för mig att åka mot jobbet...
Sista natten nu sen är jag ledig till onsdagkväll då jag går på för att jobba en natt, har tagit semester torsdagnatt så man inte behöver vara så seg och stressad på fredag då vi ska på bröllop :)

På tal om de så har jag beställt mig en ny klänning till de då jag insåg att jag inte kommer få igen dragkedjan på den jag köpt även om jag så blir av med allt fett upptill då mina revben måste dra ihop sig mer..
Av någon konstig anledning så har jag blivit rätt bred kring revbenen under båda graviditeterna men hade ändå hunnit gå ihop en del innan jag blev gravid med Alma - nu hoppas jag dom kommer gå tillbaka till vad de en gång var!!

Imorron är de dax för vägning och mätning - blir spännande se om de hänt något, vilket jag tycker att de borde gjort då jag idag märkte att ett par byxor jag inte haft på lite mer än en vecka blivit lösare och rätt så lösa kring knäna :)
Skrev ju aldrig om hur de gick förra veckan men då hade jag gått upp 1,1kg - precis de jag gått ner veckan innan men inte så konstigt då jag varit dålig med allt och bara tränat på gymmet så hade som väntat mig ett plus..



Nu ska jag dra igång Gossip maraton igen - förra natten plöjde jag igenom 12avsnitt så snart måste jag ju fixa mig en till säsong :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0