Mamma hjärtat värker





Usch så jag fått ha ont i mammahjärtat idag!!
Igår gick jag delad tur och när jag sen skulle tillbaka till jobbet igen ville Alwin att jag inte skulle jobba nå mer utan stanna hemma - de gick ju såklart inte :/

I morse vaknade jag av att han ropade - som jag trodde från toan så sa åt Jocke att Alwin ropar nog att han är klar på toa så han gick upp men då satt ju lillhjärtat i hallen och ropade på mamma som han trodde var och jobbade än då jag gjorde de när han somnade igår..

Idag har vi varit, arbetskamrater och chefen och käkat lunch och sen haft p-möte och när de var klart åkte jag hem tills jag skulle iväg och jobba kväll - Alwin ville absolut inte att jag skulle fara, han har suttit med mig och hållt i min arm hårt och sagt "mamma mamma mamma" Dom skulle vara i byn med farmor under Jockes träning och dit ville han inte fara själv, vi sa att Alma är ju med men han ville minsann att mamma skulle komma oxå - han som älskar att vara hos farmor och farfar!!
Jag kan säga att de värkte i mitt hjärta att behöva åka till jobbet när han så gärna ville ha mig hemma!!
Som tur är jag nu ledig till fredagkväll då jag går på natt så nu ska jag minsann vara med gossen!!
Tror nog han oxå tycker att mamma jobbar mkt :/


Älskade hjärtan!!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0