De går bra nu!!







-2.4kg denna veckan - shit pommes de är ju riktigt bra med tanke på att enda träningsformen jag utövat är gymmet!!


Vaknade av väckaren kl12 då jag och gumman skulle iväg och träffa mammorna och bebisarna hemma hos Heidi och Hilda :)
Lika trevligt som vanligt och Heidi bjöd på en gudomligt god äppelpaj som jag tyvärr bara smakade ne liten bit av då jag försöker hålla igen på sånt där..
Dom bodde så himla fint!!
Dessutom fick Alma och även hennes polare varsin present av Hilda och Heidi i form av ett brosch..
Såhär såg de ut



Så fint!!
Tack så jättemycket!!

När vi åkte därifrån droppade jag av gumman hemma då hon skulle till att äta när och vaknade och jag skulle iväg för att fara och köpa lite plantor att sätta här ute..
Ikväll har jag satt dom i krukorna och såhär blev de



Inte så bra bild då jag tog bilden från Instagram och där kapas ju alltid bilderna..
Nå man ser ju iaf blommorna och förhoppningsvis blir de riktigt fint när dom blommat mer :)

Alma har för ovanlighetens skull varit lite grinig idag, eller egentligen inte men om man jämför med annars då hon knappt gnäller eller är ledsen så..
Funderar på om de kan vara tänder på g??
Hon har visserligen tuggat på allt rätt så länge och än så länge har vi inte känt att de är påväg någon men de kan ju gå rätt snabbt de dom ploppar upp..
Hon mös iaf i pappas famn medan jag hjälpte Alwin med kvällsmat och nattning då hon var så ledsen..






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0