Stygon

 
 
 
 
Vi är just nu ute i stugan, kom ut hit igår och blir väl iaf till imorron om jag nu inte måste åka iland senare??
Mammas bil ska äntligen in på karosseriverkstan imorronbitti för bucklan som blev då vi lånade den till Luleå i April!
Har ringt försäkringsbolaget och sagt att vi eller ja, mamma vill ha en hyrbil då hon har det tillägget på sin försäkring så är det ju lika att nyttja det men man får inte veta i förväg om det finns någon då dom skulle börja "söka" efter en imorronbitti kl5.30 och hon börjar jobba kl8 så mitt ini allt kanske jag måste aggera chaufför åt henne så hon tar sig dit..?
 
Ska även och klippa mitt hår imorron, det är verkligen på tiden vill jag lova!!
Som vanligt är jag sjukt sugen på att klippa av mig mitt långa hårsvall men vågar inte för jag är rätt säker på att jag skulle ångra mig och de tar ju en evighet att spara ut det igen!!
Finns ju alltid löshår att sätta i men det är inte riktigt något jag trivs med då jag bara tycker det är jobbigt och tovar ihop sig osv..
 
Nu ska jag gå och se vad dom andra gör då jag suttit vid datorn rätt länge och gjort lite måsten.. Pjuhh!!
 
Tjarrå!!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0