Bilbingo - Tvätt - Kanin

 
 
 
Avverkade årets första bilbingo igår med mamma och Mia och som vanligt blev de ingen vinst för mig..
Jag måste ju ha världens otur som inte vunnit en gång alltså!!
Hur dum är man inte då som far gång på gång iallafall??
Jag hoppas ju såklart på att jag snart ska få vinna och om man aldrig spelar så kan man ju inte heller vinna så..
Mamma vann iaf så de var ju iaf positivt :)
 
Precis dragit igång dagens först tvättmaskin med tvätten som fick sig flera duschar igår då den hängde ute på tork.. Idag har dom iaf lovat sol hela dagen så vi hoppas det stämmer så min tvätt får torka ren!!
 
Håller på raggar en kaninbur för fulla muggar för här ska skaffas kanin ;)
Har fått napp på en så nu väntar jag bara på att ägaren ska höra av sig så jag vet när vi kan komma och se på den/hämta den..
Sen är det bara djuret som ska bo där i och alla tillbehör som saknas..
Åhh så glad gossen kommer bli!!

 
Nu är det ut på gården som gäller för att klippa klart gräset som jag aldrig hann igår när det regnade..
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0