Massagetime





Terror var snäll och knådade uti mina axlar och nacken igår när hon var här men fan så ont jag hade alltså!! Det gjorde ont bara hon petade!! Spänd som jag vet inte vad!!
Kan nog vara förklaringen på min huvudvärk som jag nu haft varje dag ett tag..?
Idag har jag inte ont i huvudet - än iaf men jäkligt ont i min högeraxel!!
Man ska ta hand om sin kropp så jag har nyss bokat en timmes massage på Hudverket till imorron!!
Det lär behövas!!
Brukar ju annars gå en gång i månaden eller varannan månad på Kiropraktiken men har inte varit sen jag blev gravid så man kan nog säga att det är dax nu!!
Har presentkort på Hudverket så det tar jag och använder nu när man inte är den rikaste då man är mammaledig :D

Kroppen är ju inte van att bära runt på en liten och att man då håller armarna i alla konstiga lägen!!
Har iaf suttit ett tag med vetekudden och sen smort med Zon så jag hoppas det lättar lite iaf..
Jocke får nog ta och knåda lite sen oxå..




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0