SOCKERBEROENDE





Jag har ett stort problem - tror inte jag är den enda som lider av detta!!
Jag är helt sjukt sockerberoende så jag vet inte vad jag ska ta mig till!!?
Jag tänker på gotta hela tiden!!
Det sjuka är att även fast jag just ätit så är jag sugen på något "gott"
När jag går upp på natten för att fixa mat till Alma suger det i sockertarmen men den tiden på dygnet är det absolut förbjudet att trycka sånt!
Jag tänker på gotta och är sugen på gotta konstant!!
Vad fan ska jag ta mig till!!??



Jag har visserligen alltid varit en gottagris mer eller mindre men så illa som det är nu undrar jag om det någonsin varit??
Under graviditeten var det inte ens såhär illa utan det har kommit efter..
Kan nog ha att göra med att man varit hungrig konstant när man ammat och då blir det lätt att man blir mer sugen på sånt.. Jag hoppas det ger med sig iaf lite nu när jag inte ammar någe mer..

Ne tänk för det gör jag inte då det inte alls funka!!












Kommentarer
Leea

Precis, risken är juh stor att man blir less rätt fort. Jag har nästan allt i vitt i vardagsrummet, förutom soffan som är svart. De är jätte fint, men vid närmare tanke så tror jag faktiskt de får bli de enda rummet med så mycket vitt. När jag flyttade hemifrån för ca 6 år sedan, så fanns de inte så mycket pengar så jag kunde köpa precis de där som jag ville ha, så sedan dess har juh planen varit att byta ut alla möbler, vilket jag nu nästan är färdig med. Har bara vårat köksbord kvar, tror inte de är så lämpligt med glasbord när man har barn, plus att de är ett helskotta att rengöra :)

2012-01-31 @ 09:19:58
URL: http://poottan.blogg.se/
Frida

Då är vi två! Fy tusan, jag behöver gå på avvänjning :( "Imorgon börjar jag" är lite av en standardfras :)

2012-01-31 @ 11:31:10
URL: http://friedas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0