Övertid




BF igår så nu är vi inne på övertid och jag gissar att det blir ett par dagar till!!
Spenderade gårdagen i Luleå på Storheden med mamma, Mia, lilla och storasyster :)
Gjorde inga fynd men köpte nya gardiner till vardagsrummet, gossen fick sig sockar och så blev det mathandling på Maxi så vi slipper svälta..

Jocke har börjat jobba igen och Audin har vi körförbud på så nu måste vi fort hitta en annan bil!!
Som tur var fick jag låna mammas bil igår så har haft den över natten så jag kunde köra gossen till dagis och snart ska jag iväg på lite ärednen innan jag ska lämna tillbaka den..
Men då är problemet, hur gör vi med dagis imorron??
Och efter gossen är lämnad så har jag tid hos BM..
Promenera hade varit skönt men absolut inte i all snö och inte när jag får så ont i blygdbenet/ljumskarna så jag kanppt kan röra mig sen.. Vill ju inte behöva ha så ont iafll den skulle sätta igång heller..  Suck!!







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0