Mjölkkossa





Det här med amningen blev inte alls som jag ville den här gången heller!!
Jag får helt enkelt inse att jag inte är någon "mjölkkossa"!!
För några dagar sen testade jag att pumpa ut allt som fanns för att sedan ge Alma det i flaskan bara för att jag ville se hur mkt man "får ut" - nu får man ju inte ut lika bra då man pumpar som när hon suger men på ett ungefär..
Där fick vi iaf konstaterat att jag endast hade hälften av vad hon äter!!

Dom senaste dagarna har det bara blivit mindre och mindre så snart får vi nog gå över helt på ersättning för vem orkar hålla på att ge både och liksom..? Det blir ju så långdraget och Alma blir störd mitt i maten!!
Jobbigt läge liksom!!






Kommentarer
Hanna

Du har ju iaf försökt och det är ju huvudsaken :) Alla är vi ju inte "mjölkkossor" tyvärr :)

2012-01-22 @ 12:50:10
URL: http://wildbee.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0