Magsjuka??





Usch och fy - Alwin klagade på ont i magen när han steg upp på morron men somnade om med mig i våran säng..
När jag sen skulle fixa frukost åt honom innan dagis så blev han ledsen och sa att han hade så ont så jag satte mig med honom i soffan och tog han i famnen så började han kräkas, kom lite på mattan innan jag hann lyfta honom på golvet men det var bara som vatten och lukta ingenting så jag hoppas verkligen det är något annat än magsjuka!!
Han fick duscha av sig och sen har jag bädda åt honom på soffan och ställt fram en hink ifall det skulle komma mera..

Han säger att han inte har ont nå mer och mår inte dåligt heller så har han fått lite saftsoppa i en mugg som han druckit upp och vill ha mera men jag törs inte ge mer än på ett tag ifall han kräks mer.. :/



Mamma skulle komma hit så jag kunde köra Alwin till dagis med hennes bil och så skulle hon vara med Alma när jag skulle på massage men vände i dörren - jag förstår henne!! Så nu väntar jag bara på att få något svar på Hudverket som inte öppnar förrän 10 då jag har tid, så jag kan avboka min tid :( Hoppas det finns någon ny tid i veckan bara!!




Kommentarer
Anonym

Lilla stackarn hoppas han nu mår bättre.

Förskolan:Håller med borde vara från den månad man fyller 3 år.

När det inte är så kallt och jag e ledig, då kommer vi och kikar på lill sötisen. Ha det bra från en till socker råtta.

2012-02-01 @ 10:14:37
URL: http://www.mintussilago.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0