Brr vad kallt!!





Igår blev de som sagt bandy för hela familjen, de var en spännande och jämn match som Nyborg sen drog hem!! :D
Alwin klättrade i snöhögar och åkte madrass medan jag och Alma stod ute en halvlek och sen var inne resten, det var ju rätt så kallt ändå..
Idag hade vi oxå tänk fara och se på deras match men det är -18 ute så vi håller oss inne.. Vill inte gå ut med lillgumman i kylan om vi inte behöver!!


Vi sysselsätter oss med att tvätta, vika tvätt och plocka här ist :)
Duscha hade jag oxå tänkt göra och Alma har precis somnat igen så ska lyfta henne till spjälsängen (de är inga sängkläder i vaggan)  så får hon sova där ist (hon ligger i gymmet nu), Alwin ser film så han håller sig sysselsatt ;)



Efter matchen senare skulle farbror Danne och Sandra komma förbi och fira Alwin då han jobbar borta under veckan :)
Och så måste jag hinna baka till imorron men måste handla först så vi har fullt upp kan man säga!!





Kommentarer
Leea

Vad tråkigt!



När Lovisa var så där liten så var jag tvungen att väcka henne var 3:dje timme för att få igång amningen. Men sover dom, så är dom i regel nöjda så de är lite svårt de där! Huvudsaken är juh i vilket fall som helst att hon får i sig mat och växer som hon ska! :)

2012-01-16 @ 15:59:57
URL: http://poottan.blogg.se/
Leea

Men vad skönt att hon ökat i vikt! :)

2012-01-17 @ 13:17:24
URL: http://poottan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0