Ajajaj




Efter förlossningen kände jag mig hur pigg som helst och inte ont eller så, förutom i benen och käkarna då jag frusit nå jävulskt och hackat tänder från tabletten som skulle driva ut moderkakan..
Nu känner jag mig sjukt öm i nästan hela kroppen, mest kring blygdbenet/ljumskarna där jag haft ont under grav och så i ländryggen.. Jag hoppas jag slipper få inflammation i muskelfästena som jag fick efter jag fått Alwin för det gjorde riktigt ont och man kunde knappt röra på sig eller böja sig och sånt..
Nu vet jag ju sen förra gången vad jag ska göra för att göra det bättre så får testa med de och smörja med zon..


Det blev inte mkt sömn inatt då jag hade så himla svårt att somna och när jag väl lyckats somna så vaknade lillan och ville ha käk men hon bara somna hela tiden och vakna efter en stund för att äta mer och somna efter bara nån minut och sen blev det samma sak igen, när hon somnat kunde inte jag somna.. Jobbigt läge!!
Passade på att vila 1½timme tidigare medan hon sov och grabbarna var ute och skottade och lekte och skönt var det!!
Man får passa på att sova när chefen sover ;)

Här är webbis bilden på vårna sessa ;)




Kommentarer
Frida

Tack så mycket & grattis till Alma :) Jag har inte så mycket att jämföra med men alla säger att hon är den minsta bebisen dem sett :)

2012-01-07 @ 21:08:17
URL: http://friedas.blogg.se/
Tess

Jo jag tänkte beställa nu av Lina, bara jag får lön!

Blir då ett helt startpaket, med pulver, vitaminer å nå mer grejs!

Sen får man väl se vad som händer... Måste väl promma fast det är as tråkigt de med!

2012-01-08 @ 01:14:35
URL: http://tessanstromback.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0