En onsdag på blommis




Igår hade vi turen att mamma gick av natt och sen kom hit för så vi kunde åka med henne och lämna gossen på dagis för att sen åka hem till henne där jag och lillgumman var tills vi hade tid på bvc kl11, även dit fick vi skjuts i kylan.. Hade egentligen tänkt stanna där efteråt då vi skulle vara med på babykalaset som började kl13 men jag blev så rastlös att bara sitta där så mamma kom och hämtade oss igen så åkte vi runt lite här och där innan vi åkte tillbaka dit..
Var 45 familjer anmälda men jag tror inte ens vi var hälften så många - gissar att det berodde mkt på den kalla temperaturen.. Trevligt var det iaf att träffa andra mammor och bebisar och fina presenter fick vi :)
När det var färdigt så kom grabbarna och hämtade oss hem till värmen igen :)


Gumman var fin i klänning <3


På morron kom mamma hit igen då hon gick av och fick sig frukost och sen körde hon gossen till dagis medans jag och Alma stannat hemma och myser på..
Tänkte föröska få något gjort här hemma, jag är alldelens för dålig på att ta tag i saker!!
Det behöver rensas på sina ställen, bla i Almas rum så det inte ligger massa saker på storsängen där inne och så behöver gille få sig en omgång samt kartongerna med barnkläder så man ser vad man ska ha kvar och inte..
Alma lär ju inte använda allt som Alwin haft typ som riktigt "pojkiga" kläder osv..
Sen är ju frågan om man ska lägga ut på Tradera eller hur man ska göra??
Bara hojta till om någon är intresserad ;)


Hej lillagumman ;)

På tal om gille som funderar jag till och från ifall vi skulle gjort det till vårat sovrum och så får Alma ta vårat då hennes är så litet men samtidigt så känns det som att det blir så långt ifrån så det får nog ligga på is ett tag..
Om inte annat får Alwin flytta ut dit sen när han blivit större :)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0