Utkast: Feb. 24, 2012




Oj vad vi hunnit göra saker i vekcna känns det som!!

I tisdags vaknade vi upp till snö och blåst IGEN  - Alwin valde att stanna hemma från dagis vilket jag blev nöjd med så slapp jag putta vagnen i snön..
Mitt i allt slutade det och solen tittade fram så vi klädde på oss och gick ut för att skotta och leka i snön, när Jocke slutade kom han och hämtade oss så for vi till byn där dom skulle träna på att åka skridskor och väl där började det såklart snöa och blåsa som tusan, så himla typiskt!!

I onsdag var mamma snäll och hämtade upp oss på morronen, vi körde Alwin till dagis och sen for vi vidare till bvc för att kolla om gumman vuxit nå - hon levererade 5310g och var 57cm lång, stora tjejen ;)
Efter bvc tog vi hissen upp för att vara med på babymassagen, vi började med att se film och sen fick vi lära oss att massera benen och gumman verkade gilla de då hon låg helt stilla och tittade mot fönstret där det var ljust :)
Efter massagen däckade hon och sov 4 timmar utan att vakna en gång fast jag klädde av och på henne och lyfte henne i och ur babyskyddet flera ggr - hon blev nog helt slut av massagen ;)
Resten av dagen spenderade vi hos mamma inann vi åkte till J´s momor och morfar där vi blev bjudna på middag.

Igår var jag med gossen till tandläkaren där han fick MVG för fina och rena tänder så fick han välja en liten sak som blev en liten buss :) Han var så duktig och satt i mitt knä och gapade stort så dom kunde lysa och se i munnen hans :)





__________________________________________________________________________________________

Detta skulle kommit upp i fredags men såg nu att det låg i utkast




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0