Så obehagligt





Tidigare ikväll när jag och gossen satt och mös under filten i soffan och gumman låg bredvid så satt vi och "pratade" med henne och hon log för fulla muggar - mitt i allt började hon vifta med armarna och kippa efter andan i panik och sen kräktes hon från både munnen och näsan, det brukar bli så ibland..
Så jag vände henne på mage så hon skulle få upp allt och hon blev lugn - efter en stund så kom det upp massor med tjockt slemm!!
Det var ganska obehagligt men en jäkla tur att det kom upp för hon har inte verkat slemmig överhuvudtaget!!



Fick veta att på facen att någon annan bebis haft så oxå och den bebisen var allergisk mot ersättningen så jag ringde Jocke och bad honom sväng förbi på Coop efter träningen och kolla efter någon annan som vi lan testa..
Nu behöver det ju inte vara pga av de men man vet ju inte så då testar vi en annan..
Hon har ju inte märkbart ont i magen utan vissa dagar kan hon ha lite småont till och från..
Eftersom att Alwin hade problem med ersättningen och fick ont i magen så behöver vi inte göra någon utredning den här gången utan bara ringa bvc så får vi utskrivet något annat men än så länge tror jag nog vi klarar oss??


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0