Hey!






Igår var jag ut och åt och bowlade med jobbet - hur trevligt som helst och jag behövde verkligen komma ut och träffa lite folk när man inte träffat så mkt folk på läääänge!!
Efter de liftade jag med Ida i deras nya familjekärra till Jimpan och Anna där vi hängde ett tag innan vi for på Lilla :)
Lilla var väl ingen höjdare direkt men kul att träffa folk!!
Fick tom med mig sällskap hem ;)

Vaknade vid halv 8 på morron då Alwin kom in till oss och sa att Terror låg och sov i Almas rum vilket han verkade tycka var jättekonstigt men han hade minsann varit där óch myst med henne :)
Somnade om efter typ en timme och har sen halvsovit till nästan 12 då käkade vi lunch innan Jocke for iväg till samlingen på byn..
Nu ska jag och barnen göra oss redo för bandy och sen styr vi Saaben till byn :)
Idag är det derby mellan Nyborg och Karlsborg så de blir riktigt spännande :D






Kommentarer
alexandra

Super fin blogg! Följa varandra på bloglovin?



(Ber om ursäkt ifall du inte gillar såna här kommentarer!)

2012-02-27 @ 16:20:38
URL: http://thisisalexandras.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0