Börja jobba





Här går det undan - igår pratade jag min chef så han vet att jag förlänger min ledighet med 1månad, har nu sökt ledigt till sista mars men kommer då vara ledig till sista april ist så from 1a maj kommer jag vara tillbaka på jobbet igen :) Lite tidigt kanske vissa tycker men nu är det Jockes tur att få vara hemma då jag var hemma nästan hela Alwins första år och dessutom så jobbar jag 100% och Jocke 75% och så jobbar ju jag skift oxå..
Såklart ska han oxå få vara hemma när lillan ännu är liten!!

Ringde även bemanningen och talade om att dom kan ringa mig om det behövs folk på ex. kvällar och helger - kommer inte alltid kunna då J har träningar och matcher hit och dit men nån gång kan ju hända att man kan rycka ut :) Dessutom så sparar man ju fler föräldradagar och får lite mer klirr i kassan då ;D


Sessan sussade så sött i babyskyddet på lördagkväll när vi kom hem från ranten ;)


Nu ska jag och gossen hoppa i duschen medan gumman sover - hon somnade så gott efter ett bad ;)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0