Tisdag 11december

Startade dagen idag vid 7.30 - Alma vaknar oftast den tiden sen hon flyttade till eget rum förra måndagen :) Vi studsade upp, fixade frulle, klädde oss mm innan vi åkte iväg och lämnade gossen på dagis för att sen forstätta till mamma där jag drack kaffe innan jag drog iväg och tränade och gumman fick vara där :) Jag gillar bäst att träna från morron och det är då jag enklast tar mig iväg, till eftermiddagen/kvällen hinner jag oftast bli för lat eller så kommer något annat "ivägen" så dom dagarna Jocke är ledig eller mamma eller ngn annan kan vara med gumman under tiden är guldvärda!! Körde bara ett varv på Milon idag och sen körde jag lite biceps i trx banden - dom är rätt svåra tycker jag än så länge så de ska jag träna mer på¨;) Så blev det lite ben och magövningar oxå innan jag stretchade och drog hemåt.. Jag brukar vara väldigt dålig på att stretcha efter jag tränat men på sista tiden har jag försökt vara väldigt noga med det då jag är kort i baksida lår, höftböjaren och sätet så om jag ska få till det är det bara sköta sig ;) Sprang genom duschen och tog med mig Milly och åkte till mamma där vi sen varit hela dagen :) Jag kirrade middagen och så åt vi där oxå.. Alwin har gjort superfina julpynt på dagis som vi hängt i granen och en ljuslykta som vi tänt ikväll - så mysigt och kul med allt pyssel han gör på dagis och tar hem då jag själv inte alls är speciellt pysslig av mig :) Kollat runt lite på hus har jag oxå hunnit göra ;) Nu ska jag gå och rengöra kaninburen och borsta och klippa klorna på henne så jag sen kan köra in min bil - de blir så trångt i garaget om bilen står där när jag ska rengöra :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0