Sängen

Idag är sängen min bästa vän då jag fått besök av en jäkla huvudvärk som vägrar lämna mig!! Försökt preparera med Panodil, Treo och kaffe men de har endast lättat lite för att sen komma tillbaka med full kraft!! Skit!!
Jocke jobbar så de är tur jag har min duktiga gosse som klarar så mkt själv och även hjälper till att underhålla lillasyster när morsan är halvdöd <3

Hade ju planerat in ett besök på gymmet idag då de verkligen behövs efter all julmat och annat gott men får nog snällt lyssna på kroppen och vila!! Hoppas vara tillbaka på banan imorron så jag kan gå på MRL passet som Stephanie ska hålla i :-)

Nu ska jag fortsätta vila och försöka släppa allt som har med städ och tvätt att göra för de behövs verkligen städas och få ordning på allt tomten kom med och
så finns de några Ikea kassar med rentvätt att vika så nu blundar jag en stund ;-)






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0