Godkväller

 
 
 
 
Nu blir de många inlägg här på en och samma dag men jag har inte haft så mkt annat för mig idag då större delen av dagen spenderats i sängen..
 
Gumman är nattad och har somnat och gossen ville se klart sin smurffilm innan han ska ätit kvällsis och lägga sig :) Imorron är J ledig så då hoppas jag vara tillbaka på banan igen så jag kan börja dagen med träning och sen har vi endel att stå i här hemma..
Alla julklappar måste få plats där de ska vara så städas behövs, bord och stolar som vi lånat måste köras bort, fyrhjulingen ska in i garaget så vi slipper ha den i tvrummet ;) Och så vore de ju perfekt om vi hann slipa kökssoffan oxå.. En hel del alltså och de är bara de viktigaste :)
 
Har tänkt möblera om i Alwins rum oxå och försöka möblera på något annat sätt i tv-rummet om det nu går vilket vi tvivlar på annars måste vi försöka lösa de på nå annat sätt för just nu så är de för trångt mellan tvn och soffan för att Alwin ska kunna spela med kinectet för kameran ser inte honom då han är så liten och säger bara att han ska backa :/ Jag testade spela hans nya spel här om dagen och det funkade men ibland gick de lite sämre då lampan är ivägen så på något sätt måste vi lösa detta men vet som inte hur..?
Nackdelen med att ha ett långsmalt rum!!
Kanske blir bättre i vårat nya hus ;) Hihi
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0