Ett livstecken :)

Har tänkt skriva här ett tag nu men antingen så räcker inte tiden till eller så segar datorn sig och då blir jag less och ger upp!! En ny dator skulle vara skönt men vi har som inte engagerat oss och kolla efter en direkt.. Måste iaf ha en till jag börjar jobba igen annars blir de segt då man jobbar natt då jag alltid brukar kolla serier eller annat på datorn.. ' Börjar jobba den 28e januari och de känns rätt skönt samtidigt som jag får lite ångest och panik över det hela.. Alma ska liksom börja dagis och hon är ju ännu våran lilla bebis!! Jag kan inte fatta vart tiden har sprungit iväg!! På 1månad har vi en 1åring och en 4åring i huset - shit my gaaaad, mina små bebisar!! <3 Det ska bli skönt att komma iväg och jobba igen men jobbigt att inte ha min bebis med mig hela dagarna, att kunna pussa, krama, mysa och busa med henne när som!! Sen att det inte kommer bakas mer bulla i denna ugnen gör bara att det hela känns mer skrämmande!! Bebistiden går så sjukt fort och nu kommer vi inte att uppleva det mer..:/ Man ska aldrig säga aldrig men just nu känns det som att det räcker.. Jag skulle absolut kunna skaffa en till sålänge jag slipper vara gravid och då blir ju det hela omöjligt!! Att gå igenom en graviditet till och kanske måsta må lika illa, ha ont överallt och knappt kunna göra något och gå upp 25kg känns inte så lockande alls!! Känns som att jag kommit in i träningen rätt bra nu, samma med mat och att jag inte trycker i mig massa skit jämt och ständigt och vågen visar mer och mer minus och det känns toppen!! I veckan testade jag ett par baggyjenas som jag köpte för ett tag sen men då var de försmåa, nu sitter dom som smäck ;) Minsta lilla slarv syns så det gäller att hålla sig på banan!! På Nova har dom nya maskiner, typ cirkelträning som heter Milon som jag började med för två veckor sen och det känns som att det passar mig som handen i handsken!! Jag vet att jag måste gå på gymmet men gillar det inte speciellt mycket så detta är absolut något för mig!! Kör det 2ggr/vecka och sen försöker jag få in 1spinningpass och skulle även behöva få in 1gym/cardiopass oxå!! Måste börja planera bättre så jag vet att jag tar mig och får ihop alla passen verja vecka samt planera veckans middagar bättre för att slippa stressa för att man aldrig vet vad vi ska äta.. När jag sen börjar jobba så kommer planering vara väldigt viktigt!! Detta är vad som händer just nu ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0