Vilket dilemma!!

 
 
 
 
Jag går snart i väggen alltså!!
Jocke börjar jobba om en och enhalv vecka och jag hade behövt hitta en ordentlig bil innan dess då vi alltså blir utan när han måste ha Audin till jobbet - jobbigt läge!!
Jag VÄGRAR vara hemma utan bil igen!! 
Tycker hälften av tiden går åt till att behöva fundera uti bil osv hela tiden, man klarar sig alltså inte med en och mercan skulle jag aldrig ha köpt då man antingen måste plocka isär vagnen eller ta sulkyn om man måste ha med sig vagn.. 
Så är de någon som behöver så finns den på våran gård!!
Vill ha en Golf, Passat eler v40 men jag verkar tydligen vara för kräsen för att hitta någon..
Ska man ha Golf ska de vara lackade lister/handtag, klimat och multiratt men de verkar vara omöjligt hitta en med allt de!!
Ska man ha Passat ska de helst vara en 1,8T Highline men även de verkar omöjligt då de flesta är v5 eller v6!!
Osv osv!!
Ska ringa på en imorron får vi väl se men gissar att den hunnit fara.. 
Åhh!!

 
 
Är ännu i stugan men sitter inne då de blåser isvindar!!
Har varit ute med Alwin en stund och plockat smultron men höll på att frysa ihjäl!!
Åker hem här senare och imorron åker jag till Smedsbyn och sover då jag åker med syster på roadtrip tidigt på tisdag :)

 
 


Kommentarer
sussie

Hoppas ni får en trevlig Road trip och att du hittar nån bil oxå.

Kram!

2012-08-19 @ 19:42:20
URL: http://www.susannelindvall.blogg.se
sussie

Åh skönt..


Tack så mkt... Inte så länge kvar,så det känns skönt :)

2012-08-20 @ 03:50:14
URL: http://www.susannelindvall.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0