Toy-o-ta får sämst i test!!

 
 
 
 
 
Åkte som sagt iland igår då jag skulle till Jennie på salongen och klippa mig så nu är barret fräscht igen, lite mera färg i längderna bara så blir det prima skinka!! ;)
När jag var klar där for jag till mamma och fick mig käk, när jag kastat i mig maten åkte vi ner till Chillan där jag köpte ett Snö armband som jag såg förra veckan och inte slutat tänka ;)
Efter de blev de bilbingo och de var då sista gången för min del för inte fan vann jag nå den här gången heller!! Less!!
Vi hade mammas hyrbil som hon har medan Golfen är på karosseriverkstan och jag kan då säga som så - jag kommer ALDRIG någonsin köpa en Toyota!!
Det var sjukt osköna säten, hårda som parkbänkar och jag hade träsmak i röven efter en timme på bingon!!
När den sen var klar hade jag sjukt ont baki röven och höfterna och även dom andra i bilen tycke samma som mig!!
Att sätta sig i Audin när jag skulle hem var som att komma till himmelriket - fy tusan så sköna säten alltså!!
Toyota kan ta sig ini rövva!!
 
 
 
Har sovit helt själv hemma inatt så det har varit tyst och tomt här..
Vaknade med huvudvärk som ännu håller i sig men tänkte föröska ta mig ut på en promenad i hopp om att det funkar då jag lyckats få ont i min höft igen- Typ en låsning.. Måste nog ta och kolla upp varför jag får så titt som tätt!
Sen ska Skrållan få rent och fräscht hos sig och sen vette tusan och jag ska åka ut till stugan igen eller om jag ska dra hem mina barn så jag slipper vara själv, vill inte Alwin komma får jag väl bara ta lilldockan .. Jag tror jag är lite för hemmakär alltså!!

 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0