Onsdag 15 augusti

 
 
 
 
Igår drog jag ut på en morgonrunda på 30minuter då det hade hunnit bli sjukt varmt men jag varvade mellan pw och jogging vilket faktiskt kändes riktigt bra.. Visst jag har långt ifrån bra kondis men det gick ändå mkt bättre än jag hade förväntat mig..
Jag joggade sista biten hem och en bit innan våran gård var jag helt slut men tvingade mig själv att fortsätta till jag var på gården - jag trodde jag skulle dö!! Spyan var inte långt borta och jag skyndade mig in då de var sjukt varmt på framsidan så fort in och hämta vattuflaskan och ut på altan i skuggan.. Hoff!!
 
Idag hade jag bestämt mig för att vila då jag direkt får ont i benhinnorna men imorron är de bara häva sig iväg igen!
Ist tog vi en liten promenad till dagis då gossen skulle dit och leka sen har vi hunnit vara på soptippen en sväng innan jag och gumman for iväg till Vassholmen för date med två fruar och deras bebbor ;)
Trevligt och varmt som tusan!!
 
När vi åkte därifrån svängde jag förbi Wiklunds och hämtade tapeterna till Almas rum, förbi hos mamma och hämta en kasse med kläder från kusinerna sen hem och invänta våra gäster och börja hacka sallad..
Vi har  här ett gäng på 11pers och gud så gott det var!!
Vi gjorde de enkelt för oss så alla tog det man själv ville grilla sen fixade vi resten tillsammans :)
 
Alwin och Lily har lekt så fint som vanligt - kul att vi snart blir nästan grannar så vi kan ses mer ;)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0