Mary Kay - Bihålor - Buss

 
 
 
 
 
Har haft finbesök ikväll av Jennie, så kul då vi inte ses så ofta!! <3
Fått mig Mary Kay produkter så nu slipper jag snåla med min tester ;)
Hoppas bara detta funkar bra för mig nu - övergången när man ska börja med nya produkter är iaf inte alls kul, usch så jag ser ut i fejjan alltså men nu har det helst börjat vända - skönt!!

 
Har börjat få ont i ansiktet, typ tryckande känsla runt ögon ner mot kinderna så jag misstänker starkt bihålorna.. Känner mig inte sjuk eller så annars men brukar ju få så iaf en gång per år så nu är det väl dax.. Ska kolla och jag har Rinexin i skåpet annars får jag inhandla de imorron för annars avlider jag!!
 
 
Imorron kl9,25 åker jag, Gossen och Lovisa med bussen till Luleå för att kolla in kalaset och säkert affärer oxå ;)
Jag har lovat Alwin typ i vintras att vi ska fara och åka med den blåa bussen så nu är det på tiden - dessutom får han en dag själv med mamma ;)
Vi tar med oss vagnen oxå så han kan mysa på i den och slippa gå överallt som han annars får göra då jag kör Alma i vagnen, vi skulle verkligen behöva skaffa oss en ståbräda!!
Han ser fram emot morgondagen så den kommer nog bli toppen <3
 
 
 
 
 


Kommentarer
Sandra

Går rinexin köpa receptfritt?

2012-08-04 @ 09:11:21
URL: http://sanbjo.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0