Back to life!!

 
 
 
Alltså jag tror aldrig jag skrivit hur det gick med 7veckorsutmaningen??
Jag hade lagt upp ett mål på att droppa 10g - det lyckades jag inte med men 7,5kg är ju inte fyskam det heller??
Tänka hade man fortsatt vara duktig med mat och träning sen så hade det nog fortsatt..?
När jag gick på semster från jobbet tog jag semster från allt som heter träning och äta bra oxå vilket gett mig +2kg men jag tycker inte de känns så himla farligt ändå med tanke på vad man satt i sig..
 
Idag har jag iaf återgått till mitt nyttiga och hälsosamma liv igen och började dagen med en kaffekopp innan jag drog ut på en timmes promenad.. Det gick helt ok med min onda fot som ännu inte är riktigt bra, däremot så fortsätter min höft att spöka till och från så jag tror nog jag måste ta mig till någon kiropraktor eller liknande för att kolla upp och fixa till det hela för såhär kan jag inte ha det!!
När jag kom hem åt jag två stekta ägg, några skinkskivor och rivna morötter med vatten och sen en kaffekopp innan jag studsade i duschen för att sen ta med mig Alwin till Ida och Leon för ännu en promenad men denna gång i  ett lugnare tempo vilket kändes riktigt klokt då min höft gör ont och det är snuskigt lökigt promenera i värmen!!
 
Hade tänkt göra en stor god sallad till middag idag men ingen av oss ids fara och handla så de blir något av skinkstek ist..?
Jag har iaf varit hungrig konstant idag - nästan bara hunnit äta och vara mätt en stund innan jag känt mig hungrig igen - jag förösker intala mig själv att det är förbränningen som kommit igång.. ;)

Nu måste jag iaf fixa käk innan jag trycker i mig nån macka eller så!!

 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0