Valborg




Valborgsmässoafton idag och vid halv 12 ska jag och gumman iväg på mamma/bebisträff :)
Än så länge har vi inga planer för kvällen.. Funderar på att fara till Ponde en sväng och se på brasan där om vi hinner, den skulle tändas redan kl16.. Alwin skulle nog gilla de då de finns en del djur där och så men vi får se hur det blir..
Vi skulle haft ny grill så hade vi kunnat inviga den - var och kollade på en stor gasolgrill igår men den var slut så vi får snällt vänta tills som fått in fler om vi inte hittar någon annan, tills vidare så har vi ju våran klotgrill men det känns så mkt enklare med en gasol..

Det är så mkt man vill inhandla nu när snön börjar smälta och vi går mot sommar!!
Något vi MÅSTE inhandla är markiser, jag dör om vi ska bo här en till sommar utan då de blir så sjukt varmt när solen steker mot dom stora fönstrena på baksidan!!
Mörkgråa vill jag ha och sen när vi byter till garageport vill jag ha samma färg på den och såklart byta ytterdörr så allt blir samma - fatta vad snyggt det blir sen när huset ska målas om och då blir de vitt hus med mörkgråa dörrar och markiser - Najs!!




Bilden är googlad!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0