The day before





Idag har jag bakat en till omgång med vanlijbullar till dopet, när Jocke kom hem från jobbet packade vi in allt i bilen och for och ställde iordning inför fikat imorron så nu är det dukat och det vi kunnat ställa fram idag är fixat..
Imorron åker vi förbi en sväng på förmiddagen för sista fixet innan dopet..
Vi har hjälpts åt att baka tårta nu ikväll som vi garnerar imorron så kommer det även åka på en bild på gumman när den är klar :)
Sen så svänger syster förbi stan imorron och hämtar med sig en tårta som vi beställt  innan dom kommer , blir nog super!! :)


Sen har jag ett stort problem - jag tänkte ha en svart långklänning men hade då velat ha en vit kofta eller möjligtvis någon annan fin färg i vanlig längd men jag äger ingen sån!! Suck!!







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0