Spinning





Morgonpromenad blev det på morron som vanligt när gossen är lämnad på dagis :)
Har fått lite ont i benhinnorna så jag tog de lite lugnare men de gör ju inget bara man går så..
Ska på spinning kl18 och jag kan lova att jag varit ganska sugen att avboka tidigare då jag var svintrött men sov typ 15minuter på soffan innan maten så nu har jag nya krafter igen ;)
Imorron blir det vilodag - kanske en liten promenad efter jag lämnad gossen beroende på hur benhinnorna känns..
Jocke har iaf träning på kvällen så då blir jag hemma..


Var på Team Sportia idag och testade nå sulor då jag brukar få ont under stortån när jag går..
Hur man då bara kan få ont där undrar ju jag??
Nå iaf så blev jag sugen att köpa såna där sulor som dom formar efter min fot men dom kostade 599:- och som sagt så är man inte rik som föräldraledig så jag får vänta tills jobblönen klommer ;)
Kollade även på någon ny topp då jag inte alls känner mig bekväm i dom jag har när dom nu sitter som ett korvskinn - men inte länge till ;)
Behöver oxå en ny sportbh och skulle vilja ha en med kupor så jag får kolla lite mer sen och prova ut, en sån gång hade de ju varit bra ha små börst så man kan ha en vanlig bara!!


Tills pengarna trillar in får jag nöja mig med dom få kläderna jag gillar och idag tänkte jag inviga min Nova T-shirt som man får när man löser kort där - tur den är snygg färg iaf ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0