Så var de lördag





Igår drog jag och barnen till Luleå med mormor och moster Lovisa, där inhandlades tallrikar och servetter till gummans dop.. Köpte även ett par skor till henne samt en massagegrej som Alwin tyckte var jättekul :)
Hittade MASSOR med fina kläder på Lindex, synd bara att man är fattig som en kyrkråtta annars hade barnen fått en del kläder!! Nå får åka dit sen när man fått sig nå pengar!!
Det här med att vara mammaledig har ETT minus och det är pengarna - fy fan man kan inte göra något för att man är så fattig!!
Tur jag börjar jobba snart så det rullar in lite mer ;) Hur det ska gå att jobba är jag dock lite osäker med - hur tusan ska jag kunna fara iväg och lämna min lilla bebis flera dagar i veckan??  Det är en jäkla tur att jag jobbar som jag gör så man inte behöver vara borta hela dagarna under veckorna!!






Idag har vi prommat till "stan" med barnen i varsin vagn - Alwin tycker det är så mysigt så!! :)
Var och kollade på Folkets Hus där det var någon familjedag, lopps osv..
Var väl inte så mtk att se, jag är inte så mkt för sånt där - loppisar är det ju typ bara skrot på..
Fick iaf min första beställning på napphållare ;D Sydde min första igår till gumman och fler lär det bli men jag skulle vilja ha lite mer saker så man kan välja lite men ska kolla lite och beställa hem :)
Vi åt en sen lunch på Myggan och sen gick vi hem igen och båda trollen somnade :)
Nu sitter grabbarna och målar och jag tror nog de är dax att börja fixa nå middag..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0