Rensartagen





Vaknade till massa snö även idag och det snöade på tvären så bestämde att gossen fick stanna henna från dagis..
Har sysselsatt oss med att städa, tvätta och röja idag..
Vickan, Ida, Ida och Alda har hunnit vara på besök och Vickan har hjälpt mig att rensa och städa min garderob vilket verkligen behövdes då de var riktig oordning och den var proppfull men inte mkt man kan ha så har slängt en sopsäck och en kartong med kläder samt satt undan en hel stor vakumpåse som får vara i källaren ett tag,  jag hoppas att jag förhoppningsvis ska kunna ha de om inte alltför länge..!
Om någon dag tar vi tag i gillestugan som nu aggerar förråd och det är grejer överallt!!
Där ska de rensas bort, fixa ordning i kaoset och gärna fixas garderober eller en walk in closet vilket jag blev väldigt sugen på att göra då Vickan kom med en superidé idag!!
Skulle vara så skönt få det ur världen innan jag börjar jobba så slipper jag gå och tänka på de!!


Imorron är det sista dagen för att anmäla sig till gummans dop så vi får så se hur många vi blir..
Måste baka oxå till de men det blir bara bullar då vi bara tänkte ha de och tårtor, på Alwins dop hade vi massor med fika och det känns som onödigt..
Har idag pratat med en som kommer sjunga oxå och jag tror nog de kommer bli riktigt fint!!
Undra om man kommer kunna hålla tårarna borta känslig som man är ;) hihi


Jag och gumman kommer imorron få besök av våra mammor och bebisar så tänkte försöka mig på att baka en ananaspaj innan de så vi får hoppas att jag lyckas så vi har något att bju på :)

Nu måste jag göra klart gumman önskelista till dopet ;)

Heipa!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0