Påsken




Påsken har vi spenderat ute i Jockes föräldrars stuga på Granholmen - som vanligt har vi haft det hur bra som helst, de är alltid så skönt komma ut dit och liksom bara ta allt som det kommer och slippa alla måsten..
Även vädret har ju varit toppen så vi har fått oss massor med sol vilket resulterat i att jag ser ut som en kräfta i fejjan och har fått massor med fräknar!!












Vi har varit ute hela dagarna så Alwin har varit hur nöjd som helst han som älskar att vara ute :)
Promenerat på isen har vi oxå gjort, de var ju så bra att gå på förutom alla isfläckar som var typ överallt men man kan ju inte få allt ;) Vi promenerade till min kusins stuga och hälsade på en sväng och så har vi promenerat runt holmen med barnen i varsin pulka och båda somnade så gott :)
Vi har även badat bastu, lekt massor, sparkat, åkt skoter, myst, ätit massa god mat och en hel massa godis - tur de bara är påsk en gång per år och att jag fort kom in i mina bättre vanor när vi kom hem ;)






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0