Nu har jag fått nog!





Efter att alltid blivit åsidosatt, blivit behandlad som en jävla trasdocka, varit rädd, kommit i sista hand osv har jag alltid ställt mig upp igen - skakat av mig allt och bara varit.
Allting kretsar inte runt dig och vad du tycker och tänker, hur du vill att andra ska göra och bete sig!!
Jag vänder inte kappen efter vinden - dansar efter någon annans pipa, ja ni förstår..
Jag kunde liksom inte bry mig mindre!!
Nu har jag fått nog!!


Du har än en gång visat hur lite du bryr dig!!

Nej, jag är inte ledsen eller något sånt för detta är absolut inte min förlust - sad but true!!



Jag kunde faktiskt inte bry mig mindre!!







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0