Glad Påsk!!




Avverkade 1mils promenad idag och det känns riktigt bra, förutom mina ljumskar som gör ont men jag ska inte klaga för det blir bara bättre och bättre!! Har säkert ont för att jag inte promenerat så långt på länge..
Gick först med gossen till dagis sen till chefen och lämna in semesteransökan och ansökan om föräldraledigt :)
Börjar ju jobba igen den 1a maj och jobbar då till sista juni då jag går på semster en månad och sen föräldraledigt en månad sen får vi se vem som blir hemma till hösten :)
Efter de gick vi förbi på jobbet där jag matade gumman innan vi fortsatte till vassholmen efter strandpromenaden sen vände vi där och gick tillbaka genom stan och hem :)

Var döhungrig när vi kom hem så fixade snabbt sallad, kyckling, ägg och 2knäckemackor!!
Åkte sen med mamma ner till Copp där Jocke var så handlade vi lite inför påsken innan gossen skulle hämtas på dagis.. Han hade haft jätteroligt med sin kompis J idag ;)
Nu bara latar vi oss alla men ska snart äta middag och sen blire chillpastill resten av dagen/kvällen, ingen skotercross för oss iår..
Imorron blire stugan :)

Förra årets påskkärring ;)
Imorron får han vara de igen ;)

Glad Påsk!!


Kommentarer
Ida

Jag tycker att du ska vara ledig till hösten, så vi kan gå på promenader tillsammans ;)

2012-04-09 @ 23:45:35
URL: http://storasysteryster.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0