Fixardag dårå




Söndag idag och snön fortsätter att komma - de har snöat sen igår eftermiddag och jag gissar att många andra tycker som jag, att det kommit nog nu men det ska ju komma ny snö för att den gamla ska försvinna de vet ju alla ;)
Jocke hade tänkt byta till sommardäck idag men jag tror nog han får vänta med de..
Så idag blire fix här hemma - Alwins rum ska rensas IGEN och tvn hans ska upp på väggen, Det sista småfixet i köket ska fixas, det ska rensas i gille och massa annat.. Som vanligt finns de hur mkt som helst att göra men man måste ju börja någonstans..


Är väl bara att sätta igång dårå :)



Såhär snygg var gossen för ett tag sen då jag skulle fota honom i hans nya overall ;)










Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0