Nattjobb





Så var jobbhelgen igång och än så länge går det super då jag sov jättebra tidigare ikväll..
Idag har det kaklats hemma hos oss och imorron ska det fogas, snyggt blir det!!
Sen får vi se hur mkt mer som hinns i helgen men som vanligt så hoppas jag att det ska bli helt färdigt!!

Vi har även haft Sia på besök som snart åker iväg på reseledarutb och om hon klarar det så kommer hon spendera ett halvår i Thailand.. Lite skönt det låter!! Synd att man inte kan åka och hälsa på henne med tanke på bebis och allt sånt men åker hon sen iväg fler säsonger så ska det absolut bokas in ;)



Jag håller på att bli galen på min näsa som bara snorar!! Har inte så jätteont i halsen mer, det som kommer och går.. Men det här förbannade snorandet gör mig galen!! Sen att jag sitter och nyser hur mkt som helst känns ju lagomt kul då det faktiskt finns folk som sover här!!


Nu ska jag kolla om jag hittar nå fina kläder till gossen att beställa eller fara och shoppa :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0