Matstolar






Vet att det är rätt länge kvar men det ju så kul att planera ;)



Jag har ett tag funderat på hur vi ska göra med matstolat hemma sen när lillebror/lillasyster börjar sitta där..
Alwin har nu en tripp trapp och ett tag var jag inne på en sån där Antilop stol från Ikea just för att dom är som enkla och man lätt kan ta bort benen och ta med sig den om man vill men samtidigt tycker jag dom är lite tråkiga och dom utstående benen går man in i hela tiden.. Mamma har en sån hos sig och den har man halvt brutit tårna i ett antal ggr!



Nu har jag hittat en sån här som jag tror vi ska köpa åt gossen ist så får lillebror/lillasyster sitta i tripp trappen :)
Frågan är ju bara vilken färg man ska ha isf??



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0