Torneå/Haparanda





Igår blev det en sväng till Torneå och Haparanda med gossen och Hanna :)
Syftet med dagen var att köpa ett par Kuoma skor åt gossen vilket vi även gjorde och jag köpte mig oxå ett par..
Dom är ju inte direkt snygga i vuxenstorlek men där tänkte jag faktiskt på att dom är lätta, varma och vattentäta så det blir perfrekt när man är ute och leker i snön osv och sen så har man ju lika täckbyxor över så de är ju skit samma.. Har alltid på mig skoterkängorna annars när man är ute i snön och dom är inte så lätta så det blir jobbigt om man går mkt och så..
Sen så lär jag ju inte behöva frysa om fötterna heller när dom är så varma och gossiga :)



Hade ställt in mig på att inte köpa så mkt då jag försöker att inte slösa så mkt då vi ännu har en del kvar att köpa hit hem och så ska ju vagn och babyskydd inhandlas om vi nån gång hittar något som duger ;)
Men bebis fick iaf en superfin "one piece" dom jag bara inte kunde hålla mig från att köpa :)



Sen följde det med lite annat bra att ha hem..
Typ handtvål, tandkräm, vanish, handukar, ljus och lite annat :)

När jag kom hem så kändes det som att jag köpt så lite och när jag kollar runt på nätet så har jag faktiskt hittat en del till gossen så man kanske måste åka en sväng till då han blivit så lång så många av hans byxor blivit korta..




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0