Beviljad Hvp




Har ju glömt skriva att jag blivit beviljad Havandeskapspenning from 3november!!
Måste verkligen ge FK en tumme upp den här gåmgen för från det jag skickade in pappren tog den 1vecka och två dar så hade jag beslutet i brevlådan!! Det är ta mig tusan svinbra för att vara dom!!
När jag sökte då jag väntade Alwin tog det en evighet!!


Mina planer just nu ser ut som så att jag kommer jobba tom den 11e november så länge jag känner att jag orkar..
Går natt sista veckan där så jag tror nog det ska gå bra.. Dessutom blir det ju mer pengar än om jag ska gå hemma hela månaden..


Sen är min plan att bara mysa på och fixa hemma inför det som komma skall, mysa på med mina grabbar, umgås med vänner och sånt där som man inte riktigt hinner eller orkar med när man jobbar så mkt och mår skit emellanåt..





Kommentarer
Sandra

Har ju alltid velat ha den dära stora fina svarta från EM istället, åsså var ja på ikea innan och då råkades jag köpa den hära istället och jag ångrar mig som tusan. Förmodligen vill jag inte ha nå för den, en lunch på sin höjd ;) måste bara köpa den nya först...

2011-09-27 @ 07:36:38
URL: http://sanbjo.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0