Ont i njurarna





Igår vaknade jag efter 10 nån gång av att jag höll på att pinka ner mig som vanligt nu med stormagen, klev upp från sängen för att gå på toa och hade då nå jävulskt ont i njurarna..?
Mest ont gjorde det på höger sida.. Det gjorde så förbannat ont så jag visste inte vart jag skulle ta vägen!!
Drack lite vatten efter toan och gick sen och la mig då det började släppa, obehagligt som tusan!!

Googlade på det och det stod mest att det kan vara uvi som satt sig på njurarna men jag har aldrig haft det så det borde inte vara de.. Var nog kanske bara för att jag var så pinknödig, vi får hoppas de iaf så jag slipper få sådär ont igen!! Organen i kroppen funkar ju inte riktigt som dom ska när man är gravid så kan ju vara nå sånt..

Roligt vetande för er..

Snart får jag iaf åka hem och krypa ner i sängen och fy tusan så skönt det ska bli!!
Sen när jag vaknar så kommer mina grabbar hem oxå :) Yeey!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0