Natt





Åter igen natthelg och timmarna bara rusar iväg, än så länge iaf :)
Sov så himla bra ikväll innan jag skulle iväg, tror aldrig jag sovit så bra tidigare när man då inte sover på natten vill säga.. Vaknade inte en gång och när jag sen vaknade så undrade jag vart Jocke höll hus då inte han låg där men klockan var ju bara 20 så var ju inte så konstigt ;)

Jag och mammi har varit en sväng till Happis idag för att köpa ett par skor till syster som inte fanns i Luleå eller på webben.. Hade inte direkt tänkt handla nå men som vanligt kom man ändå hem med några kassar..

*Hämtade ut ett startpaket med blöjhink på Barnens Hus
*Köpte kräkhandukar, badrumsset (tvålpump & 2 tandborstmuggar), paraply, reflexväst åt gossen, en liten låda att ha tjocksockar i i byrån i hallen och en skärbräda som kan ligga över hon i köket på Ikea
*Nallepuh mystofflor åt gossen på Jysk
Så blev de lite mat på Maxi

Gossen har åkt till byn i eftermiddag där han ska sova till söndag då jag jobbar och Jocke ska spela cup om dagarna så jag kommer inte se någon av dom förrän på söndag om jag nu inte åker ut till byn en säng imorron efter jag sovit ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0