Less





Åhh just nu känner jag mig på himla dåligt humör!!
Känns som att det är hur mkt saker som helst man ska hinna med och även om jag kanske har tiden och orken så var det ju de där med hur ont man får ha sen.. Åhh vad less jag blir!!
Men de är bara gilla läget!!

Imorron bitti vakar jag av för att på onsdag kväll jobba två nätter till innan jag gör helg..
Måste försöka ta mig till Komvux i veckan så man kan börja plugga lite smått..
Sen skulle det inte sitta fel om man hittade en bil som känns vettig men ändå inte alltför dyr för Audin funkar liksom inte för i den går det inte in nån vagn och den kommer hur som helst inte gå igenom besiktningen..
Vagnen måste hämtas och så finns det massor att fixa med hemma!!

Skulle behöva ett hembiträde!!




Kommentarer
Sandra

Betalar du bra så nog ställer jag upp som hembiträde ;)

2011-10-10 @ 07:26:26
URL: http://sanbjo.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0