Jahap




Här är det ganska tyst men vet som inte vad jag ska skriva..
Till helgen går jag på natt så då lär det väl bli lite uppdatering iaf..


Ryggen känns rätt så ok mellan varven nu när jag vet vad jag ska undvika och så för att slippa få så himla ont..
Dock får jag ganska ont och blir jättetrött i ryggen när jag jobbat för att inte tala om mina fötter som blir som ballonger och skorna är så trånga när man ska hem..

Jag och gossen är lediga idag och jag är riktigt sugen på att städa för här är skräpigt men får nog hålla mig till dammtorkning så får Jocke dra en ride med dammsugaren sen då han kommer hem..
Skulle även behöva styka gardiner till matrummet så får Jocke även hänga upp dom sen för dammsugning och klättra ska väl inte vara så bra för ryggen.. Fast jag tycker det är hur mkt som helst man ska undvika och det känns ju svårt att undvika allt men jag förösker så gott det går iaf..
Det jobbigaste är att jag inte får lyfta Alwin!! Bara en sån sak som när han vill komma upp i famnen och kramas då måste jag sätta mig nånstans så han själv får klättra upp.. I bilen är det ju svårt att undvika att lyfta honom om man är själv..

Nå nog svammlat om det..
Nu ska vi göra nån nytta :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0