Slutspurten!!





Det blev badhuset i tisdags och gossen var då så nöjd!!
Terror följde med som "lektant" vilket var väldigt uppskattat annars hade Alwin inte kunnat åka i stora rutchkanan som han älskar då det inte är ett alternativ för en flodhäst med foglossningar just nu ;)
Efter badet när vi kommit hem slog jag i min lilltå i en fotpall och det gjorde så förbannat ont och bara sprängde i hela foten!! Var helt säker på att jag brutit den då det inte slutade göra ont efter en stund soNu m det brukar när man slåt sig sådär och när vi sen skulle iväg till Danne som fyllde år kunde jag kanppt gå då jag tagit på mig skorna för det var så svullet.. Nu känns det mkt bättre, det gör ännu ont men inte så farligt och svullnaden har börjat gå ner så var nog bara en stukning eller liknande..

Igår var jag, gossen, mamma och lillasyster till Boden och strosade runt på stan där "mommo" köpte en body åt bebis som jag kollat på länge men varit för snål för att köpa (vi har ju redan en hel del kläder), jag köpte lite förnödenheter och sen for vi vidare till dollar där vi handlade lite till innan vi började åka hemåt igen.. Blev ett stopp i Smedsbyn där barnen lekte på innan vi fortsatte hemåt.. När vi kom hem fixade jag chili corn carne som jag även bjöd mamma och Lovisa på..



Nu har jag kört igång första natten av mina sista 5 innan jag blir ledig!!
Det känns otroligt skönt speciellt då jag varit så sjukt trött på senaste men oxå för att det är rätt tungt jobba med foglossningar som gör att man inte kan utföra jobbet fullt ut, som tur är är vi alltid två som jobbar förutom på natten då men då är det inte lika tugnt.. Samt att slippa få så himla svällda fötter och vader, vilket jag ju även kan få annars oxå om jag tex är någonstans och går mkt men det blir aldrig lika svullet som på jobbet..
Men om några månader är jag fit for fight igen ;)







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0