Så klagar vi lite till





Jag vet att det mest är klaganden från min sida men fan så jäkla ont det gör i halsen!!
Har sovit jävligt dåligt även inatt för att halsen har gjort så förbannat ont!!
Försöker dricka mkt honungsvatten, käka alvedon/panodil och halstabletter och mellan varven går det an att svälja utan att det känns som att jag ska dö medan det nästa gång gör så svinigt ont!!
Funderar lite på om jag kan ha åkt på halsfluss??

Alwin har sovit med oss oxå större delen av natten då han vaknade och var ledsen och inte alls kunde somna om så Jocke bar honom till våran säng där han såg så nöjd ut och somnade på stört ;) Lilla hjärtat!!
Dessvärre har han typ sovit på mig så även de har gjort att jag sovit dåligt.. Har flyttat på honom flera ggr men han har bara kommit tillbaka, han ville nog ligga nära mamma ;)
Jocke fick sovmorron på morron så ett tag efter han hade stigit upp så däckade jag på soffan vilket jag nog behövde..

Nu är Jocke på IP och laddar inför matchen deras som vi tyvärr inte kommer att se idag utan jag får följa den på nätet ist.. Har ingen lust att stå ute så halsen blir ännu värre!! Så vet jag ju att min jäkla rygg inte pallar det heller, trist men sant!!
Gossen vilar och jag har snört ihop en deg som nu står på jäsning, Philadelphiabullar med saffran blir det :)
Lite adventsfika måste vi ju ha ;)
Pepparkakor ska oxå göras men får se om det blir idag eller imorron..




Kommentarer
Sandra

fick en dag på mig att bestämma om jag ville ha ett lågvik som pers ass som till 99% skulle bli min om 6månader... och fick inget rakt svar från emric vad som händer efter provanställningen... de funderade jag över :)

2011-11-26 @ 18:49:25
URL: http://sanbjo.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0