Onödig stress





Gossen är nattad, Sambon är på träning och här sitter jag och försöker hitta inspiration till vad man ska baka för advents/julfika och julgodis.. Börjar nästan känna mig lite smått stressad inför att hinna baka något innan helgen.. Tid har jag ju men först måste det handlas och jag har ju lite svårt att handla själv då jag inte ska bära för då får jag så ont i dessa jäkla fogar, eller ondare kanske det heter..
Igårkväll när jag hade lagt mig hade jag så sjukt ont i ljumskarna och blygdbenet så jag trodde jag skulle avlida och ändå hade jag inte gjort något speciellt..
Suck!!

Funderar även mkt på vad man ska köpa för julklappar åt dom jag inte fixat åt än, fast egentligen så är det nog bara lillasyster och något mer till gossen som är kvar vilket känns väldigt skönt!!
Det är riktigt skönt att jag och Jocke inte köper julklappar åt varandra utan hellre lägger pengarna på något som VI behöver för jag tycker alltid det år svårast att köpa till honom!!
Och jag och storasyster köper inte heller till varandra utan vi lägger det på barnen ist :)

Nåja nog vet ja jag hinner bara Jocke kan komma med och handla imorron för jag tror inte dom skulle ha träning då :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0