Less denna smärta!!




Vaknade halv 7 av att en liten gossen låg och strök mig på armen och sa "jag älskar dig" ;) Mitt lilla hjärta, han är sååå goo!!
Har inte märkt när Jocke farit iväg till jobbet eller när Alwin kommit in..
Gissar att det kan ha att göra med att jag sover lite sämre i början av natten nu än tidigare..
Har så himla ont kring blygdbenet, ljumskarna och höfterna till och från, speciellt när jag ligger ner och ska vända mig eller ska upp från liggande.. Försöker att alltid ha en kudde mellan knäna då det underlättar lite men den hittar man alltid någonannanstans när man vaknar..

Igår kväll fick Jocke komma med Panodil åt mig då jag lagt mig för det gjorde så sjukt ont!!
Tur det inte är allt för många veckor kvar nu!!

Nu ska vi fixa frulle här och sen ta vagnen till Ica för att kolla om dom har Bilar 2 som ska börja säljas idag, dom hade då den i bladet deras och det stod säljstart 23/11 så dom borde ju ha den..
Alwin har väntat på att den ska komma sen i sommar då vi såg den på bio :)
Sen återstår det att se om man får mer ont efteråt..

Heipa!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0